Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?

Kiitos hirmuisesti kaikille vastauksista! Kävin tänään oirepolilla, ja sanoin että nyt riittää, joko otatte verikokeet että nähdään, mistä johtuu tämä lisääntynyt pahoinvointi (tulee aaltoina) tai sitten olen pari viikkoa tauolla tamofeneista, jotta näen, että johtuuko niistä. Alkaa kohta pää leviämään, kun hetihän sitä luulee kaikkea mahdollista kamalaa, vaikka ei saisi antaa niille ajatuksille sijaa. Sovittiin, että olen tauolla. Lääkäriä en edelleenkään päässyt tapaamaan, ja mitään kantaa eivät hoitajat ota puoleen tai toiseen, että onko juuri minun tapauksessa välttämätöntä näitten syöminen. Jankaavat vain sitä samperin käypä hoito käypä hoito käypä hoito litaniaa. Nyt kysyisinkin teiltä pitkään tamofenejä syöneiltä, että tuliko teille lääkkeestä pahoinvoivaa oloa ja massiivista väsymistä? Ja oletteko olleet tuon 5 vuoden aikana tauolla, ja jos, niin minkälaisia pätkiä? Ja edelleen kyselen, että löytyykö linjoilta niitä, jotka ovat ko lääkkeen jättäneet omin päin pois? KIITOS TAAS!
carpe diem! | 30.10.2012 klo 20:16:53