Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?
Hassua, minä taas ottaisin hormonihoidot ihan mielelläni, parantaisi varmasti omalla kohdallani ennustetta mukavasti sekin.Mutta vaikka mulla ei ole hormonihoitoa niin siitä huolimatta mulla on kaikki samat "vaivat". Paino on noussut 10kg, eikä meinaan hevillä laske, nivelten jäykkyys aamuisin ja koko päivän, lihasten kipeys/jäykkyys, kuumat aallot yöllä ja päivällä, hikoilu välillä todella runsasta. Mieliala heittelee kovinkin, anteeksi saa pyydellä koko ajan tulistumistaan tai sitten itkuisuuttaan. Limakalvojen kuivuminen on alkanut, iho kuivaa ja välillä huimaa päästäkin, uni katkonaista, loputon lista. Entisestä liikkujasta, joka nautti menosta ja vauhdista, on tullut 46v vanhus.
Silti kestän tämän kaiken koska on niin pirun kiva olla hengissä! Eikä mulla ole mitään mitä lopettaa, että vaivat loppuisi, paitsi itseni kenties!? (okei, hieman sairasta huumoria!!)
Halusin siis vain sanoa sen, että ei nämä riesat välttämättä häviä mihinkään vaikka hormonihoidon lopettaisikin, paha sanoa mistä mikin johtuu. Sytotkin saa näköjään hyvää jälkeä aikaan. Toki jokainen tekee omat valintansa hoitojen suhteen.
Teppana
- Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?teppana
- Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?Kiroileva siili