Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?
hei.minä söin tamofenia v. 2007 - 2011 eli 4 vuotta ja rintasyöpä tuli toiseen rintaan, diagnoosi heinäkuussa 2011.. Onneksi pieni, 10 mm ja kainalot puhtaat. sain ohjeen lopettaa tamofenin syöminen. sain sytot ja ne loppuivat tammikuussa 2012. helmikuussa poistettiin munasarjat ja aloitin letrosolin maaliskuussa. Luin jostakin jenkkipalstalta että tamofen toimii n 50%.lla ja sitä ei voi etukäteen tietää kenelle toimii ja kenelle ei. Minulle se ei ollut riittävä koska tuli uusi rintasyöpä. minulla ei ole ollut älyttömiä vaivoja tamofenista eikä letrosolista - joten otan kiltisti tabletin joka päivä ja toivon että letrosol toimii paremmin kuin tamofen. tamofenia ei siis harkittu jatkettavan minun kohdallani koska sen teho ei ollut riittävä (tai syöpää ei tullut 4 vuoteen esille vaikka se siellä varmaan jo lymysi, joten varmaan hidasti sitä)ja ainut vaihtoehto oli siis munasarjojen poisto jotta voin ottaa letrosolia tms.
- Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?piamaaret
- Re: Kuinka suuri on riski, jos lopettais tamofenin?Kiroileva siili