Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt en jaksa.
Hei!Heikkoja hetkiä tulee ja yhtä vuoristorataa tämä on.Itsekin kirjoitin tänne vähän aikaa sitten,että nyt taitaa henkinen kantti pettää ja niitä hetkiä tulee aina välillä. Mutta ei luovuteta.
Itsellänikin, kun tuo hoitojen aloittaminen ja patologin lausunnon kestäminen,teki muutoksia hoitosuunnitelmiin vei minut tänään ihan pohjalle. En ole aikaisemmin paljon surrut rinnan poistoani eikä haavan katsominen ole tehnyt pahaa,mutta tänään vaivuin itsesääliin ja itkin täysillä katsoessani itseäni peilistä. Kuitenkin taistelutahto siitä jotenkin nousi ja halu parantua ja olla lasteni elämässä vielä mukana vuosia.
Minulla on välillä ollut hoitojen suhteen samanlaisia ajatuksia kuin sinullakin,vielä kun tuo syöpäni on agressiivista ja oli levinnyt kainaloon.Onkologin kuitenkin sanoessa,että tauti on vielä parannettavissa,en missään nimessä halunnut kieltäytyä hoidoista.
Uskon,että sinustakin löytyy vahvuutta, vaikka olisikin heikkoja hetkiä. Täällä onneksi voi purkaa vapaasti näitä tuntemuksia eikä ole yksin,vaan saman kokeneita on paljon. Älä anna periksi,vaikka huonoja hetkiä tulee. Itse olen yrittänyt nyt myös löytää jokaisesta päivästä jotain hyvää ja kirjata sen ylös. Iloinen asia on ollut vaikkapa se,että tyttäreni käski minun laittaa heidän kirkkaan sinisen vappuperuukin päähänsä . Ei kuulema tarvitse hankkia sitten kallista peruukkia. Mikä näky minä sillä olisin. Tai kun hän sanoi,että vaikka minä olisin minkä näköinen tahansa niin sisälläni olen heidän sama äiti kuin ennenkin. Nyt tulee tippa taas silmään. Voimia sinulle ja muillekkin samanlaisissa mielentiloissa tänään kulkeville.
Tinttinen
- Nyt en jaksa. toukokuu6
- Re: Nyt en jaksa. Karhutar
- Re: Nyt en jaksa. tinttinen
- Re: Nyt en jaksa. myymeli
- Re: Nyt en jaksa. peevikki
- Re: Nyt en jaksa. toukokuu6
- Re: Nyt en jaksa. Kissa
- Re: Nyt en jaksa. Kissa
- Re: Nyt en jaksa. Karhutar