Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt en jaksa.
Kiitos rakkaat kanssamatkustajat kannustuksesta! Ilman viesteistänne saamaani tukea olisin aivan riekaleina.Karhuttarelle tässä vastailen: työssä olen edelleen, koska koen sen tilanteessani terapeuttiseksi. Työpaikallani työkaverini eivät tiedä sairauttani - voin siten jopa itsekin ajoittain unohtaa omat harmini.
Muuten, haluan Sinulle Karhutar kertoa tämän: olet viesteilläsi antanut minulle aivan hirveästi tukea. Tarkoitan viestejäsi, jotka olet kohdistanut minulle sekä viestejä, jotka olen lukenut muista viestiketjuista. Lämmin kiitos ja halaus niistä. - Aion muuten tänään käydä lainaamassa ainakin jonkun kirjoista, joita suosittelit.
Olen edelleen pahoillani siitä, että kaikki voimani kuluvat siihen, kun yritän sopeutua sietämään tätä tautidiagnoosiani. Toivon, että joskus pystyn auttamaan ja tukemaan teitä muita, jotka tekin tarvitsette aivan yhtä paljon tukea, kuin minäkin. Olette ajatuksissani, vaikka sanoiksi myötätuntoani ja tukeani en pysty vielä muokkaamaan.
Viestejänne kaipaava kevätmieli.
- Nyt en jaksa. toukokuu6
- Re: Nyt en jaksa. Karhutar
- Re: Nyt en jaksa. tinttinen
- Re: Nyt en jaksa. myymeli
- Re: Nyt en jaksa. peevikki
- Re: Nyt en jaksa. toukokuu6
- Re: Nyt en jaksa. Kissa
- Re: Nyt en jaksa. Kissa
- Re: Nyt en jaksa. Karhutar