Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt en jaksa.

Niinpä osasit Kissa taas ilmaista asiat siten, kuin minäkin ne koen. Nuo samat neljä minulle tärkeää asiaa minunkin mielessäni myllertävät: en ole valmis luopumaan niistä! Kun kerroin huoleni mahdollisesta työkyvyn menettämisestä lääkärille, hän vastasi:"on kyse tappavasta taudista". Niin. Elämässä joutuu tekemään vlintoja.

En tiedä. Pitäisiköhän ihan oikeasti jo nyt myöntää, että olen sairas ja että voin jo jättää joitakin töitä tekemättä. Minustahan eivät ulkopuoliset havaitse mitään muutosta, kun kukaan perheeni ulkopuolella ei tiedä taudistani (yhtä läheistä ystävää lukuunottamatta): käyn töissä, hoidan kotiasiat... Kun olen yksin, syöpäajatukset iskevät ajatuksiini. Mutta silloinkaan surulle en voi antaa sijaa, koska minun täytyy täysillä keskittyä vaativaan työhöni, jotta pystyn siitä suoriutumaan.

Ajattelen teitä kaikkia viestiketjulaisia lämmöllä.

Terkuin: kevättä rinnoissa. Huom. monikko :)
toukokuu6 | 16.11.2007 klo 10:43:29