Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt en jaksa.

Kirjoititpa, Kissa,

ihanasti uhkeasta Rosinasta! Minun ei tarvitse katsella kuin Sampo-pankin mainosta, ja siinähän taka-alalla kumartelee se rouva spagettiolkaimisessa mekossaan. En noteeraa sitä komeaa miestä siinä etualalla ollenkaan, vaan katselen naista: noin hän siinä vain vapaasti roikottelee:D Ja sanoin miehellenikin, että oikein harmittaa kun ei enää voi pukea spagettiolkaimisia vaatteita ylleen. Kuka nyt arpista decolteeta katselee saati ihailee, menee monta hyvää kesämekkoa minultakin hyväntekeväisyyteen ja matonkuteiksi.

Mutta tekotissi, se menee täydestä kuin häkä! Minulla ei ole kotona muita kuin pelkkiä "miehiä", ja vaikka mies tuskin uskaltaa koskea, koskettelevat pojat sitäkin useammin ja tulevat syliin niin kuin ennenkin. Silloin kun kaikki oli uutta, niin vähän väliä piti paidankauluksesta kurkkia äidin uutta tissiä, kun se oli niin hassu. Ja aika ihanakin, kun siihen sai myös nojata kunnolla, ilman että äiti alkaa vaikertaa heti kivusta.

Saunassa nuorempi poika kysyy: "Äiti, kasvaako Sinulle uudet nännit?" ja niin oli 4-vuotias asiaa miettinyt, että jos "minä annan siemeniä äidin vatsaan, niin sitten minä saan kissanpoikasia ja äiti saa uudet tissit!":DDDDDD

T. Karhutar
Karhutar | 16.11.2007 klo 10:07:01