Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt en jaksa.
En tiedä, onko tyhmä ajatus, mutta mielestäni Sinun toukokuu kannattaisi pohtia hetki sitä, miksi Sinulle on kauhistus, että menetät hiuksesi tai rinnan. Millaisia uskomuksia Sinulla on itsestäsi, toisesta sukupuolesta ja maailmasta ylipäätään? Rakentuuko identiteettisi ja naiseutesi näitten ulkoisten merkkien varaan?Tuskin kenellekkään hiusten tai rinnan mennettäminen on helppoa. Olen (toistaiseksi) siinä onnellisessa asemassa, että olen saanut pitää rintani. Molemmissa on vain rumat arvet. Hiusten menetyksellä ei minulle ole ollut juuri mitään merkitystä. Ajattelin, että onneksi ei jouduttu amputoimaan jalkaa tai kättä. Hiukset kasvavat takaisin. Tiedän, että monelle hiusten menetys on iso asia, eikä tarkoitus ole vähätellä menetystä. Meille yksilöinä on kuitekin erilaiset asioiden tärkeysjärjestykset ja sopeutuminen menetyksiin tapahtuu erilaisilla nopeuksilla. Olen yrittänyt henkisesti kasvaa ajatukseen koko rinnan menetyksestä ja ajatella, että tärkeintä on saada kuitenkin elää...
- Nyt en jaksa. toukokuu6
- Re: Nyt en jaksa. Karhutar
- Re: Nyt en jaksa. tinttinen
- Re: Nyt en jaksa. myymeli
- Re: Nyt en jaksa. peevikki
- Re: Nyt en jaksa. toukokuu6
- Re: Nyt en jaksa. Kissa
- Re: Nyt en jaksa. Kissa
- Re: Nyt en jaksa. Karhutar
- Re: Nyt en jaksa. seliisa