Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Nyt en jaksa.

Kiitos ja lämmin halaus sinulle Julia..

Mä olen niin korviani myöden kyllästynyt täällä talossa tapahtuvaan remppaankin. Heinäkuusta lähtienb remontoitu lahoa (yllätyksiä yllätyksien - rakennusvirheitä- perään)omakotitaloa ja samalla asuttu tämän kaaoksen keskellä koko ajan. Kaikki tavarat ovat liikkuneet öpaut kolme kertaa vähintään paikasta toiseen ja nytkin mun tavarat missä lienee pusseissa osa ja keittiön rempan takia kaikki astiat rappusten alla jne jnejne...

Toisaalta vie ajatuksia pois taudista vähän, kun saanut suunnitella, mutta liika on liikaa. No viikon päästä ehkä voi jo keittää kunnolla ja sais jotenkin kuntoon tämän. Keväällä sitten jatkuu taas, mutta ihan ok asuttava siihen asti, pinnat vaan sitten uusitaan.

Mua jotankin vaan otti päähän tossa kun heräsin taas nipistelyyn ja puutumiseen ja nesteen kertymiseen, niin ajattelin ettei tästä ikinä enää tule ihmistä meikäläisistä.

Yritetään jaksaa vaan olla sitkeitä, kannustaa toinen toistamme...
Sisko
seliisa | 18.11.2007 klo 19:23:17