Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt en jaksa.
Hei toukokuu!Kyllä se melkoista vuoristorataa oli, mitä myös minun mieleni teki diagnoosin saatuani. Alussa sitä oli "totaalisesti yksin", on vaikea selittää sitä rannatonta yksinäisyyttä, jota koin. Pikkuhiljaa olo alkoi helpottaa, kun leikkaus tehtiin ja sai tarkempaa tietoa.
Minulle ei tullut liitännäishoitoja, mutta lobuaarisen rintasyövän takia seuranta jatkuu tiivimmin, vaikka 5 vuotta jo aikaa leikkauksesta. Kontrolleihinkin tottuu.
2 vuotta sitten sain tram-rinnan. Tervettä rintaa hieman kohotettiin ja nyt rinnat ovat oikein sopusuhtaiset. Nänni tatuoitiin 2 viikkoa sitten. Olen oikein tyytyväinen. Oloni koen hyvin naiselliseksi kuten ennenkin. Voin tehdä kaikkea kuten ennenkin. Arvet koen muistutuksena elämän rajallisuudesta, elää tätä päivää.
Anna pahan olon tulla vain pois, jotta saat voimia eteen päin.
En tiedä lohduttaako ajatukseni yhtään, mutta toivon sinulle voimia eteen päin. Voimia myös Ellinooralle ja muillekin kanssasisarille, joilla kasvain vasta todettu ja leikattu ja odotatte mahdollisia hoitoja.
- Nyt en jaksa. toukokuu6
- Re: Nyt en jaksa. Karhutar
- Re: Nyt en jaksa. tinttinen
- Re: Nyt en jaksa. myymeli
- Re: Nyt en jaksa. peevikki
- Re: Nyt en jaksa. toukokuu6
- Re: Nyt en jaksa. Kissa
- Re: Nyt en jaksa. Kissa
- Re: Nyt en jaksa. Karhutar
- Re: Nyt en jaksa. seliisa