Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt en jaksa.
Tervehdys Toukokuu6,Minusta on vaikeata luopua oman vartaloni kuvasta. Joka päivä katselen peilikuvastani rintojani ja yritän kuvitella, miltä tulen näyttämään ilman toista rintaa, ilman rintojen vakoa.
Olin eilen oopperassa, siellä uhkea Rosina avonaisessa esiintymisasussa esitti upeasti osansa, ja minä
vain katselin kadehtien hänen rintojaan. Muutama viikko sitten en olisi voinut kuvitella olevani kateellinen toiselle naiselle hänen rinnoistaan !!
Joo, kyllä, kyllä haluan elää.. joo, kyllä, kyllä taistelen elämäni puolesta, mutta silti itken rintani menetystä ja kaikkia tulevia kipuja joita joudun kärsimään. Olen keskustellut surusta/kateudesta ystävättärieni kanssa ja ne ystäväni, joilla on pienet rinnat, ovat kertoa ensimmäistä
kertaa minulle, että ovat kokeneet nuorina naisina myös surua ja kateuden tunnetta pienten rintojensa vuoksi. Muuten yllättävän vähän me naiset puhumme rinnoistamme toisillemme.
Minulla on kaksi lähes aikuista tytärtä, olen heille jo aikaisemmin kertonut, että heillä on kauniit rinnat. Kun tyttäreni surivat kanssani rintani menetystä, niin sanoin heille, että jos saan joskus uudet rinnat, niin malleina voidaan käyttää heidän kauniita rintojaan.
Tytöt nauroivat makeasti ja pitkään…
Voimia sinulle Toukokuu,
t. Kissa
- Nyt en jaksa. toukokuu6
- Re: Nyt en jaksa. Karhutar
- Re: Nyt en jaksa. tinttinen
- Re: Nyt en jaksa. myymeli
- Re: Nyt en jaksa. peevikki
- Re: Nyt en jaksa. toukokuu6
- Re: Nyt en jaksa. Kissa
- Re: Nyt en jaksa. toukokuu6
- Re: Nyt en jaksa. Kissa