Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Nyt en jaksa.
Hei toukokuu6!Taistelutahtoa jokainen meistä on tarvinnut ja tarvitsee. Minun mottoni on koko ajan ollut että ensin sutta kuonoon ja sen jälkeen karhun kanssa painiin. Ja kuten olen aiemminkin kirjoittanut leikkaus oli tuo susi ja karhupaini on vielä hiukan kesken eli enää yksi sytostaatti jäljellä.
Olen myös sanonut, että koen vaan jotekin välttämättömänä nuo hoidot ja otan ne nöyrästi vastaan. Ajattelen asian siten, että mielellä voi hallita kehoa, siksi nöyryys on paikallaan, luotan näin ollen hoitojen tehoavan parhaiten. Ja yksi asia minkä päätin, on sellainen kun yleensä sanotaan, että jonkun asian eli tässä tapauksessa taudin kanssa on vaan opittava elämään, niin minä päätin, että tuo tauti pirulainen kyllä nyt saa opetella elämään minun kanssani.
Toivon toukokuu sinulle kovasti voimia. Ja joskus kun väsyttää, niin kerro se vaan tällä palstalla, yritämme kaikki tukea sinua tässä asiassa.
Jaksamista sinulle ja kaikille siskoille toivoopi Peevikki
- Nyt en jaksa. toukokuu6
- Re: Nyt en jaksa. Karhutar
- Re: Nyt en jaksa. tinttinen
- Re: Nyt en jaksa. myymeli
- Re: Nyt en jaksa. peevikki
- Re: Nyt en jaksa. toukokuu6
- Re: Nyt en jaksa. Kissa
- Re: Nyt en jaksa. Kissa
- Re: Nyt en jaksa. Karhutar