Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mun tarina

Huomenta!

Uskon tietäväni, kenestä lääkäristä puhut millivanilli..ja hän on mun omalääkäri, joten olen varmaan onnekas syöpäpotilas.Sanoinkin tälle lääkärille, että roikun sinussa kiinni, enkä enää muille mene=), joten nyt mun papereissa on maininta, että vastaukset ja kontrollit aina tälle lääkärille.
Bondronaattia voidaan antaa kivun mukaan 3-5 viikon välein. Mulla meinattiin venyttää siihen 5 viikkoon, mutta kivut alkoivat niin kovina, että palattiin neljään.
Olen ollut ennen myös hoidossa Seinäjoella mutta nyt Vaasa hoitaa kaiken ja olen siihen kyllä erittäin tyytyväinen.
Voit laittaa mulle yksäriä, jos haluat!Tuntuu, että tällä alueella ei paljon meitä levinnyttä sairastavia ole.
Ai niin, niistä hormoneista.Niitä ei anneta sytostaattihoitojen kanssa yhtäaikaa, vasta hoitojen loputtua.

Halauksin julia
julia | 14.1.2008 klo 11:11:50