Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ja edelleen vielä hormoneista
Heippa vaan kaikille ketjuun osallistuneille, ja millivanillille tiukka tsemppihalaus.Myös mulle sanottiin, että ensin 5 vuotta tamofenia tai jos kuukautiset jää pysyvästi pois, voidaan lääke vaihtaa jo parin vuoden päästä aromataasinestäjään. Muussa tapauksessa 5 vuoden jälkeen vasta. Sikälihän se kuulostaa ihan mukavalta, että vaikka 5 + 4 vuotta hormonilääkistystä, sehän tarkoittaa 9 vuotta elämää? :))
Mulla on huomenna gyne vihdosta viimein, josko häneltä saisin vähän ymmärrettävämpää selvitystä noiden hormonien merkityksestä tässä sairaudessa. Tamofenia olen syönyt nyt 5,5 kk, kuukautiset välillä tulevat välillä eivät. Nyt olen taas alkanut hikoilla öisin jonkin verran, välillä on lämmin ja välillä kylmä. Ei kuitenkaan mitenkään häiritsevässä määrin. Selkäkivut ovat onneksi helpottaneet, samoin muut nivelsäryt.
- Mun tarinaMillivanilli
- Re: Mun tarinatoukokuu6
- Re: Mun tarinasanteri
- Re: Mun tarinaMillivanilli
- Re: Mun tarinaKarhutar
- Re: Mun tarinaanniina
- Re: Mun tarinamimi
- Re: Mun tarinaMartuuli
- Re: Mun tarinaMillivanilli
- Re: Mun tarinajulia
- Re: Mun tarinaKarhutar
- Re: Mun tarinarentukka