Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mun tarina
Heippa pitkästä pitkästä aikaa!Mä orottelen kesää innolla (no,aina välillä ainakin). Sytostaatit on loppunu melkein 2kk sitten (oho kun aika kuluu nopiaa),nyt syön tamofeenia ja käyn kerran kuukaudes bondronaatti-tiputukses,popsin buranaa jos lonkkaa särkee. Oon päässy kepeistä ja tehny jopa pieniä kävelylenkkejä,elämä on normalisoitunu,tavallaan...
Jännitän kesällä otettavaa kokovartalo ja pään ctkuvaa,katotaan pysyykö tauti kuris "pelkällä" tamofeenilla,voi Luoja että toivon niin.
Mutta vointi on nyt hyvä ja elän ihanaa arkea lasten kans kotona,kuinka sitä osaakaan arvostaa kaikkea tavallista tekemistä sitten kun se kaikki meinaa loppua. Huh huh.
Näin hyvin jos nyt jatkuis toivottavasti mooooonta vuotta niin hyvä,esim päästä ei metareita saada pois mutta nyt jo kalkkeutumista oli havaittavis joka onkologin mukaan viittaa siihen että syöpäkudosta tuhoutunu TAI että metarit ollu siälä kauan... Onhan tämä tällästä kun EI VOI tiätää....ahterista!!
Mä en oo täälä käyny lukemas enkä kirjottelemas aikoihin,jotenkin välillä ahdisti niin...
Riikalle paljon jaksamista ja voimia kaikkeen tulevaan. Jos haluat laittaa yksityisviestiä,niin se käy kyllä hyvin. Koitan käyrä nyt useemmin täälä :)
Kevättä rintaan kaikille ihanille Naisille!
- Mun tarinaMillivanilli
- Re: Mun tarinatoukokuu6
- Re: Mun tarinasanteri
- Re: Mun tarinaMillivanilli
- Re: Mun tarinaKarhutar
- Re: Mun tarinaanniina
- Re: Mun tarinamimi
- Re: Mun tarinaMartuuli
- Re: Mun tarinaMillivanilli
- Re: Mun tarinajulia
- Re: Mun tarinaKarhutar
- Re: Mun tarinarentukka