Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Mun tarina
Tämä on kyllä ihana "yhteisö" kun niin paljon kannustetaan ja ollaan mukana toisten tilanteis. Ittelle ainakin tuloo hyvä mieli kun teidän juttuja luen :)Julia, kiva kuulla susta,mullakin välillä lonkan metarit kipeitä mutta nyt aika hyvin menny en oo särkylääkkeitäkään syöny. Mua sädetettiin samaan aikaa lonkkaa kun päätä mutta ei se kyllä multa kaikkia kipuja vieny. Bondronaattia mullekkin tiputetaan mutta 3vkon välein,onkohan sairaala kohtaista?
Mä asun pohjanmaalla mutta käyn seinäjoen sairaalas tiputuksis,vaasas kävin sädetyksis ja olinkin siälä onkologian osastolla ekan viikon kun alko pään sädetykset. Tapasin siälä tähän asti parhaimman ja ihanimman lääkärin,tiedätköhän kenestä puhun? En tierä onko täällä tapana kertoa lääkäreiden nimiä? No jokatapaukses,ei oo toista samanlaista osunu tielle.
Oikein paljon tsemppiä keskiviikon kontrolliin! Toivotaan hyviä uutisia :)
Karhutar,kiitos kun selvensit asiaa mulle :) Unohdin tuos ekas viestissäni kertoa että mulle on tehty radikaalileikkaus ja toinenkin munasarja ja kohtu leikattu 01/06,että lastenteko puuhat ei oo kysees. Mun täytyy kyllä kysyä että miksei mulle oo sitä taxotereä tiputettu ja muutenkin kun nyt en saa mitään hormoonia (edes korvaushoitona) kun oma horm.toiminta loppu sillon tammikuus.
rentukka,niin tarkoititko hoitovirhettä siinä kun eivät huomanneet tautia ennemmin? Siitä tein valituksen mutta mitään ei ole viälä kuulunut. Millälailla erilaista hoitoa nämä asiantuntijat voisivat suositella? Oon ajatellu että suomessa saa hyvää hoitoa jokapaikassa? Pitäis varmaan perehtyä paremmin tähän omaan sairauteen,tuntuu että en tierä mitään :)
Mutta kiitos kannustuksesta,sitä tarvitaan!
- Mun tarinaMillivanilli
- Re: Mun tarinatoukokuu6
- Re: Mun tarinasanteri
- Re: Mun tarinaMillivanilli
- Re: Mun tarinaKarhutar
- Re: Mun tarinaanniina
- Re: Mun tarinamimi
- Re: Mun tarinaMartuuli
- Re: Mun tarinaMillivanilli
- Re: Mun tarinajulia
- Re: Mun tarinaKarhutar
- Re: Mun tarinarentukka