Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mun tarina

Hei! Kuten tiedätkin, sanoja ei ole. Olen itse neljän lapsen äiti, sairastan melanoomaa, joka todettiin neljännen synnytyksen jälkeen heinäkuussa 2007. Tauti uusi kolme kertaa, ja hoidettiin leikkaushoidolla ja nyt viikko sitten päättyi sädehoito, jota sain 30 kertaa vasemmalle puolen kasvoja. Keskiviikkona olen menossa kuvauksiin, joista selviää onko tauti levinnyt....Kaikista vaikeinta minullekin on se, että lapset on niin pieniä. Olen usein hoidossani kokenut, etten tule kuulluksi ja olen "joutunut" vaatimaan ja perustelemaan että tulisin hoidetuksi. Se on ollut tosi raskasta. Ehkä hoitajan koulutuksesta on tässä tilanteessa tavallaan hyötyä, vaikka kääntöpuolikin siinä on, kun itse on joutunut hoidettavan asemaan.
Sinullakin on, kuitenkin ne pienokaiset, joista saa elämäniloa, kaiken tämän keskellä. Hirmuisen paljon jaksamista sinulle ja perheellesi. On hieno juttu, että jaksat tänne kirjoitella ja toivon, että ilmoittelet voinnistasi. Minua ainakin helpottaa, kun voi täällä purkaa ajatuksiaan ja kokemuksiaan ihmisten kanssa, jotka oikeasti ymmärtää mitä syövän kanssa eläminen pienten lasten äitinä on. Jokaisella tietysti omat tarinansa kerrottavana, jokainen yhtä tärkeä ja merkityksellinen. Halauksia ja jaksamista sinulle!!!!
anniina | 12.1.2008 klo 23:22:56