Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mun tarina
Hei Millivanilli,Miten olinkaan pahoillani lukiessani viestisi; tällaista se on kun nuorien naisten rintoja tutkitaan... Ei kukaan meinaa heti uskoa ja ottaa todesta!!! Miten sinulla nyt jatkot menevät, tuletko saamaan vielä Taxotereä entä Tamoksifeenia vai mitä? Lobulaarisessa syövässä on se hyvä puoli, että se saadaan ehkä vielä asettumaan, mutta lopun elämääsi kannat tätä sairautta, on se vaan epäoikeudenmukaista:(
Itse olin 42-vuotias oman syöpäni löytyessä, ja siinäkin oli sellainen puolen vuoden etsikkoaika, ennen kuin otettiin todesta. Lapset ovat vain 5- ja 7-vuotiaat minullakin, joten koko lailla nuoresta naisesta käyn, vaikka mummoikää jo lähenen. En osaa Sinua nyt tällä hetkellä muuten rohkaista kuin sanomalla vain, että osa pahasta on saatu nyt leikattua pois, ja loput saadaan ehkä vielä hyvillä hoidoilla korjaantumaan.
Voimia Sinulle, ja ilmoittelehan itsestäsi!
T. Karhutar
- Mun tarinaMillivanilli
- Re: Mun tarinatoukokuu6
- Re: Mun tarinasanteri
- Re: Mun tarinaMillivanilli
- Re: Mun tarinaKarhutar
- Re: Mun tarinaanniina
- Re: Mun tarinamimi
- Re: Mun tarinaMartuuli
- Re: Mun tarinaMillivanilli
- Re: Mun tarinajulia
- Re: Mun tarinaKarhutar