Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mun tarina

Hei vaan minunkin puolesta Millivanilli!

Olen lähes samanlaisessa tilanteessa eli sairastan laajalle luustoon levinnyttä rintasyöpää. Diagnoosin sain 12/2006 ja ensimmäisestä sairastumisestani on 9 vuotta. Olin silloin 30-v, neljän pienen lapsen äiti.
Niin ne vuodet vierii ja nyt vanhin on jo armeijassa ja nuorinkin kolmannella luokalla.
Mua hoidetaan tällä hetkellä Navelbine-sytoilla, joita otan (tabl) kolmena peräkkäisenä tiistaina ja sitten neljäs tiistai on aina tauko. Lisäksi saan myös tuota luustonkovetuslääkettä eli Bondronaattia 4 viikon välein.
Välillä on kivuliaita päiviä ja mulla on myös sauvat tuolla varalta, kun lonkkien metarit välillä äityy hankaliksi. Tällä hetkellä ehkä eniten vaivaa kylkiluukivut. Keskiviikkona on kontrollilääkäri Vaasassa, jolloin kuulen, onko hoidoista ollut apua vai onko tauti edennyt..pelottavaa!!
Onko sulle annettu kipusädetystä?
Se on tehokas hoito ja auttanut mut pahimpien tuskien ylitse.
Oletko muuten täältä pohjanmaalta, kun puhut niin tutulla murteella?=)

Paljon voimia sinulle, me selvitään, kun eletään tätä hetkeä!
Ja hyvä, että saat kodinhoitoapua, meillä eli kodinhoitaja ekalla sairastumiskerralla melkeen vuoden hoitaen lapset ja kodin, että sain huilattua.

Lämmöllä Julia

julia | 13.1.2008 klo 13:39:13