Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Mun tarina

Millivanilli - jaksamista Sinulle! Voin vain kuvitella miltä Sinusta tilanteesi tuntuu. Olen minäkin ajatellut paljon lapsiani, mutta he ovat jo isoja, kun taas Sinulla...
Sanoja on vaikea löytää, millä Sinua lohduttaisin. Minäkin syyttelen itseäni jatkuvasti: kun en ajoissa älynnyt huomata kasvainta, joka sitten ennätti kasvaa laaja-alaiseksi ja metastasoitua kainalon imusolmukkseisiin, myös sinne laaja-alaisesti. Nyt kun sytostaatit eivät vielä edes aloitettu, on jo kerrottu, että syöpä todennäköisesti uusiutuu paikallisesti tai levinneenä. Miten tässä tilanteessa repii hoitomotivaatiota! Tuleepa olemaan herkullista aikaa kärsiä samanaikaisesti mahdollisista sytojen ja säteitten ja Tamofenin sivuvaikutuksista ja samanaikaisesti tsempata itseään jatkamaan hoitoja, kun ei ole tietoa siitä, kuinka kauan saa elää syövättä.

Mutta, koetetaan jatkaa. Täällä linjalla on monta, monta selviytyjää. He varmasti pystyvät tsemppaamaan Sinua paljon paremmin kuin minä.

Terveisin toukokuu6.
toukokuu6 | 12.1.2008 klo 14:09:51