Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Mun tarina
heivoi sua reppanaa, mä tiedän äysin miltä susta tuntuu pienten lasten äitinä, itsellänikin on viisi lasta, pienin puolivuotias ja elokuussa minullakin todettiin tämä tauti, siis mulla oli syöpäkasvain peräsuolessa. Ja tunnistan myös tuon katkeruuden, minulla myös hoidettiin puoli vuotta peräpukamina ja raskudesta johtuvana väsymyksenä, vaikka ramppasin koko ajan kätilöopistolla ja yritin sanoa, että kaikki ei ole nyt hyvin....juu tyhmätyhmätyhmä....pitäisi aina kuunnella itseään ja luottaa siihen että kyllä sitä itsensä tuntee. Mutta turhaahan tuo jossittelu on, mutta kumminkin ensin tosiaan oli aika katkera olo, varsinkin kun mun neuvola terveydenhoitajakin oli tosi töykeä ja sanoi mulle, kun valitin järkyttävää väsymystä, että "miten sä ajattelit vauvan kanssa jaksaa, kun oot nyt jo noin väsynyt"!!....että se siitä, en uskaltanu sille enää valittaa.
Mutta vaikka sinullakin on lapsista se suurin huoli, saat varmasti myös paljon voimaa ja taistelutahtoa heiltä. On vaan pakko selvitä! ja päivässä on onneksi niin paljon arkisia hommia, ettei koko aikaa ehdi syöpää pohtimaan.
Tsemppiä ihan hirveästi ja iso voimahali sinulle!! Taistellaan!
- Mun tarinaMillivanilli
- Re: Mun tarinatoukokuu6
- Re: Mun tarinasanteri
- Re: Mun tarinaMillivanilli
- Re: Mun tarinaKarhutar
- Re: Mun tarinaanniina
- Re: Mun tarinamimi
- Re: Mun tarinaMartuuli
- Re: Mun tarinaMillivanilli
- Re: Mun tarinajulia
- Re: Mun tarinaKarhutar
- Re: Mun tarinarentukka