Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Jumpasta ja venyttelystä
Hip vaan,Mirja olet varmaan oikeassa, ei pidä olla liian innokas, siksi juuri täytyykin löytää optimaalinen toimintamalli! Ei liian löysä mutta ei liian tiukka.
Ai seitsemän niitä liikkeitä onkin :) Olet Pimpula vielä niin nuori että sulla on muisti tallella :) Juu, se seitsemäs on paha ja myös se missä tankoa nostetaan etukautta ylös ja sit niskan taakse, minä en saa lähellekään niskaa, vain vähän vedän kohti päälakea. Se on itse asiassa mulle hankalin liike. Tänään suihkussa huomasin toisaalta, että pystyn hiukset pesemään ongelmitta molemmilla käsillä, se tuntui mukavalta.
Kuinka sulle jo solumyrkyt luvattiin? Oliko se kasvaimen koko sellainen, vai mikä??
Syyspimeällä tämä homma olisi ollut ihan kamala. Olen samaa mieltä, onneksi on kesä, vaikka se meneekin sitten hoidoissa.
Kysyit muuten siitä aiemmin sensuroimastani pätkästä: se liittyi näihin parisuhdeasioihin, joita Päivä Kerrallaan pyöritti ja mm. minä kommentoin sitten. Kirjoitin aika rohkeasti, omista kokemuksista ja sitten deletoin kirjoittamaani, kun rupesin funtsimaan kuinka monet näitä palstoja takuuvarmasti lukee. Mielipiteeni oli aika voimakkaita, tai ajatukseni oikeastaan. Ei mitään maatamullistavaa kylläkään. Ollaan sitten kahdestaan vaihdettu ajatuksia, mutta nyt Päivä Kerrallaan on varmaan huonossa hapessa kun ei ole näkynyt linjoilla lainkaan.
Voi sentään, voispa antaa muille aina joskus osan omista voimistaan, kun niitä tässä ainakin nyt on paljon eikä osaa kanavoida niitä oikein kunnolla. Olen suunnitellut tässä pyörälenkkiä koko päivän, mutta tuntuu jäävän ajatukseksi . . .
thunder
- Uutta päivää odotellessaHelviira
- Re: Uutta päivää odotellessaMehitähti
- Re: Uutta päivää odotellessaTässä ja nyt
- Re: Uutta päivää odotellessasanteri
- Re: Uutta päivää odotellessaMeriTuuli
- Re: Uutta päivää odotellessaKehäkukka
- NimimerkkiongelmatYlläpito
- Re: Uutta päivää odotellessaHelviira
- Re: Uutta päivää odotellessasanteri