Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uutta päivää odotellessa

Moi Helviira!
Kyllä mä luulen että sä jotain asiaa kohtaan myös tunnet, kun tuo viestisi oli kirjoitettu puoli viiden aikaan yöllä. Valvot ainakin, jostain syystä. Mulla on ihan sama juttu, en oikein koe olevani sillä tavalla sairas, että mua ahdistaisi tämä kokonaisuus. Sen pienet osatekijät ehkä arvelluttaa, kuten just tämä hiusjuttu ja sitten jotkut omaan ennusteeseen liittyvät tekijät. Mutta eihän syövästä taritse tehdäkään kokopäiväduunia itselleen. Mä ainakin yritän elää ihan normaalisti. Harrastan, ulkoilen, otan viiniä, moottoripyöräilen pitkin kaartuvia maanteitä joskus yksin joskus mies kyydissä.
Ja voihan olla, että kaikki tapahtuu ajallaan. Ehkä se tietoisuus taudista tulee päälle, kun Yrjö tulee ekan kerran kylään, tai kun katsoo kaljuaan peilistä. Mutta kun vielä ei ole ollut niiden aika, ei oikein ole osannut olla sairaskaan. Leikkauksesta toivuin tosi nopeasti ja käsi on ihan ok, kestää hyvin myös motarilla ajamisen. Meilläkin olis risusavottaa ens lauantaina naapureiden kanssa. Hyvää jumppaa kädelle. Muista vaan edelleen venytellä. Se on kaikkien pingottuneiden solmujen ja suonien ainoa pehmittäjä, ja jumpalla mä olen saanut kädestäni nyt 7 viikossa täysin toimivan. kainalostakin on se erikoinen banaaninmallinen jänne hävinnyt.
Ollaan yhteyksissä! t. tella
tella | 22.5.2007 klo 10:14:25