Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Jumpasta ja venyttelystä

Tervehdys,

Täällä poden tuon kainalon kanssa, on tosi kireä ja kipeä, todella kuin olisi appelsiini pistetty ihon alle ilman ihon venytystä. Leikkauksesta 1.5 viikkoa vasta.

Olen nyt tehnyt NKL:n osastolta saamani ohjeen mukaista jumppaa, kuusi liikettä, kaksi kertaa päivässä ja toistoja olen tehnyt 10 vaikka sanotaan että viisi. Teen kipukynnykseen saakka, en yli yhtään.

Puhutte venytyksistä, mitä venytyksiä pitäisi tehdä vai onko minun syytä tehdä niitä vielä?

Onko kokemusta siitä onko haittaa siitä että jumppaa tekee enemmän, tai siis pikemmin: onko siitä hyötyä jos tekee esim. kolmesti päivässä 10 toistoa?

Käden kunto tuntuu tällä hetkellä tärkeältä saada mahdollisimman hyväksi!

Pimpula: Vertaistukiryhmäni (sen liveryhmän) toinen jäsen oli tänään lääkärissä ja sai kivat tulokset ainakin mielestäni: gradus 2, imusolmukkeet oli puhtaat, ei sytostaateja mutta sädehoito (vaikka kokopoisto) ja sitten suulääke - oisko sitten se viiden vuoden hormonilääke mistä olen täällä palstalla lukenut. En ole varma. Mutta hän lähetti myös sulle terveisiä.

Sullahan on torstaina lekuri, sillä meidän päivän neljännellä leikatulla oli kanssa tänään ja mulla on vasta ensi maanantaina. Se kyllä jännittää tässä ja ilmeisesti saa aikaan minussa - energisessä ja aktiivisessa ihmisessä - saamattomuutta joka suututtaa.

Nyt yritän olla edes vähän toimelias - mahdollisimman mukavaa päivää kaikille!

tv. thunder
thunder | 22.5.2007 klo 12:46:32