Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uutta päivää odotellessa
Hei!Kylläpä Tella annoit uskomattoman paljon toivoa vastauksellasi. Seitsemän viikkoa leikkauksesta ja kätesi on kunnossa. Ihanaa. Taidan olla hieman malttamaton tai en taida, vaan tiedän olevani.
Juuri äsken makasin lattialla ja venytin, venytin ja hiljaa mielessäsi manailin. Minä olen tosi itsepäinen (pahaa sisua), en hetikään luovuta ja kipukynnyskin on suhteellisen korkea, mutta pakko nyt myöntää, että sattuu tosi paljon. Tuntuu kuin käsivarressa olisi mitä ihmeellisimmissä paikoissa viiltäviä puukkoja. Mutta jos ne kivut ja kireät jänteet oikeasti häviävät venyttelyllä, niin minä venyttelen. Eilinen risusavotta ei kuitenkaan ollut mikään kuningasajatus, sillä tuntuu kuin olisin ottanut takapakkia ja kaikki jänteet olisivat paljon lyhyemmät kuin eilen. Tyhmyydestä sakotetaan ja siksi venytän tänään vähän enemmän. Jos otat osaa viikonloppuna risusavottaan, olethan viisaampi kuin minä etkä yritä tehdä kaikkea yhtä paljon tai vähän enemmän kuin muut, terveet savottalaiset. Olet kuitenkin vielä toipilas.
Varmastikin olet oikeassa siinä, että jotain tunnen ja alitajunnassani ajatukset jylläävät. En sitä vain itse tiedosta. Kun luin vastauksesi, niin hämmästyin kovasti sitä, miten voit kirjoittaa juuri kuten tunnen. En olekaan yksin näitten tunteitten tai tunteettomuuden kanssa. Se tuntuu hyvältä. Mennä porskutan päivästä toiseen ainoana muistutuksena patti kyljessä ja kiristävä käsi. Toivottavasti tuo patti sulaa pois jossain vaiheessa, sillä se hankaa koko ajan käsivarttani. Läskiä se ei voi olla, sillä taidan olla melko hoikkaa sorttia.
Kokopäiväjuttua en syövästä aio tehdä. Olen sanonut kaikille läheisilleni, että elämä jatkuu kuten ennenkin, ikään kuin mitään ei olisikaan. Ei tästä tehdä erikoisjuttua, ei voivotella eikä kiinnitetä turhaa huomiota. Näin uskon tämän hoituvan parhaiten ja uskon vielä siihenkin, että kun ei turhaa kuuntele kaikkia nipistyksiä, niin paraneminen sujuu paremmin.
Viime yönä todellakin satoi täällä eteläisessä Suomessa, mutta nut taas PAISTAA AURINKO !
Lämpimiä ajatuksia kaikille kyydissä oleville!
Helviira
- Uutta päivää odotellessaHelviira
- Re: Uutta päivää odotellessaMehitähti
- Re: Uutta päivää odotellessaTässä ja nyt
- Re: Uutta päivää odotellessasanteri
- Re: Uutta päivää odotellessaMeriTuuli
- Re: Uutta päivää odotellessaKehäkukka
- NimimerkkiongelmatYlläpito
- Re: Uutta päivää odotellessaHelviira
- Re: Uutta päivää odotellessasanteri