Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Jumpasta ja venyttelystä

Moi kaikille,

On se hienoa, ettei tartte pohtia näitä asioita yksin. Minäkin olen miettinyt sitä, että onkohan sen A4:n jumppaohjeet ihan tarpeeksi, kun niitä pitää tehdä vain kaksi kertaa päivässä, 5 toistoa kutakin liikettä. Mutta toisaalta, eiväthän nekään vielä kunnolla suju. Se seuraavan sivun seitsemäs liike varsinkaan :-( Missähän vaiheessa se pitäisi pystyä tekemään. Elikä nostamaan kädet ojennettuina etukautta ylös ja laskemaan sivukautta takaisin alas. Eilen tein liikkeet kolme kertaa, toistoja en lisännyt.Tuntuu, että liikkeiden tekemisessä on nyt tullut hiukan takapakkia.

Terkkuja vaan liveryhmälle täältäkin ja onnittelut myrkyiltä säästymisestä. Minulle ne jo luvattiin, mutta kyllä se torstain ajatteleminen saa perhoset lentelemään vatsassa. Huh.

Minäpä lähden ostamaan pihaan taas pari kesäkukkaa. Tuleepahan vähän lenkkeiltyä, kun niitä ei saa kannettua montaa kerrallaan..

Mä olen muuten miettinyt, että miten olisi ollut jos nämä asiat olisivat tulleet eteeni syksyn pimeällä. Musta ainakin tuntuu, että kesän tulo ja valo on antanut lisävoimia, vaikka kesä nyt
sitten meneekin hoidoissa.

Haleja,
Pimpula
Pimpula | 22.5.2007 klo 14:19:17