Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uutta päivää odotellessa

Huomenta etelä-pohjanmaalta!

Kun sairastuin kahdeksan vuotta sitten ensimmäisen kerran, oloni oli vähän samanlainen, kuin Helviiralla. Tuntui, kuin minussa olisi ollut kaksi persoonaa, toinen oli hiljaa ja toinen puhui tunteettomasti sairaudesta, niinkuin se olisi ollut joku allerginen nuha tms. Tiesin kyllä sairaudesta paljon, koska olin edellisvuonna tehnyt rintasyövästä päättötyön. ihmettelin välillä itsekkin, että mikä minua vaivaa, olen sairastunut syöpään enkä tunne mitään, en pelkoa, en surua, en yhtään mitään. Kai se shokki piti minut asian ulkopuolella, lapset olivat pieniä ja olin vasta 30-v, eihän sellaiselle voi OIKEASTI syöpää tulla. Todennäköisesti kielsin asian niin vahvasti, etten tuntenut mitään.
No, kyllä ne tunteet sieltä tulivat viiveellä, muistaakseni vasta kun hoidot loppuivat.

Hyvää tätä päivää kaikille. Minulle se on viimeinen oireeton päivä, huomenna saan taas lääkettä(!)ja sitten uni maistuu.
Nyt lähden verikokeisiin ja sitten katsomaan äitiäni.

Julia
julia | 22.5.2007 klo 09:54:10