Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Apua, pakokauhu iski!
Juuri näin Santeri!Kaikki tuntuu mielikuvissa usein vielä synkemmältä, kuin mitä lopulta itse totuus onkaan!
Täälläkin on monia, joilla syöpä on kroonistunut, joillakin jo VUOSIA sitten. Ei tämä syöpädiagnoosi ole mikään highway hautaan! Ehkä sinun aiemmat kokemuksesi syöpäpotilaista ovat olleet huonoja, mutta harvemmin rintasyöpä on kiinni jäädessään edennyt niin pitkälle, ettei MITÄÄN ole tehtävissä.
Vaikka nyt tuntuukin siltä, että kukaan tai mikään ei voi auttaa sinua eevis, niin uskon että vähän ajan päästä et enää ajattele samoin. Niinkuin joku ehdottikin, puhu hoitohenkilökunnalle tunteistasi, he varmasti ohjaavat sinut sellaisiin käsiin, että saat apua myös henkiselle puolelle.
Kaikkea hyvää sinulle!
Ps. Minä olen muuten tämän syöpähoidon aikana voittanut neulakammoni. Ennen jännitin tavallista verikoettakin, nyt olen huomannut, että nuo neulahommat sujuvat ammattilaisilta niin kätevästi, etten enää pelkää.
- Re: Apua, pakokauhu iski!kevätmieli
- Re: Apua, pakokauhu iski!MeriTuuli
- Re: Apua, pakokauhu iski!iirukka
- Re: Apua, pakokauhu iski!iirukka
- Re: Apua, pakokauhu iski!MeriTuuli
- Re: Apua, pakokauhu iski!thunder
- Re: Apua, pakokauhu iski!Ksantippa
- Re: Apua, pakokauhu iski!helmikuu
- Re: Apua, pakokauhu iski!Ksantippa
- Re: Apua, pakokauhu iski!santeri