Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Apua, pakokauhu iski!

Terve taas,

Säästä vanha äitisi uutisilta, jos luontevasti voit. Yleensä kai suositellaan kertomaan kaikille avoimesti mutta tuossa iässä... Tai kerro sitten, kun tiedät enemmän, hoidoista ym., ja kun olet itse vahvistunut ja näet, että tästä selvitään!

Miehet ovat vähän ongelmallinen juttu, minulla on niitä tässä neljä (siippa ja 20-, 15- ja 13-vuotiaat). Uskon, että kumppanisi kyllä kestää. Suhde muuttuu mutta kyllä se voi myös lujittua, kun menettämisen pelko tekee toisesta entistä läheisemmän. Yhteinen remppanne jatkuu kyllä! Se on ihana juttu, mihin tähdätä ja antaa yhteistä tekemistä sairaslomalla. Nuorille miehille äiti on tosi tärkeä ja rinnatkin herkkä juttu. Silti kannattaa kertoa. Minun esikoiseni, vaikka on itsekin niin kypsymätön vielä, on osoittanut ihanaa empatiaa ja lämpöä, jota en koskaan olisi saanut kokea, jos olisin tätä salaillut. Se auttaa jaksamaan!
Lotteliini | 31.5.2007 klo 13:09:51