Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Apua, pakokauhu iski!
Eevis. Mikään ei ole pysyvää, ei itku eikä nauru. Kaikki tulee vuorollaan ja ajallaan. Pääset ohi ja yli pahimmasta järkytyksestä ja alat ajatella järkevästi ja vähemmän tunteella. Alat ymmärtää, että syöpähoito on suomessa maailman parhainta laadultaan, siitä paranee lähes jokainen ja elää vielä monta hyvää ja onnellista vuotta tehden kaikenlaista kivaa.Minua auttoi netissä surffailu ja tukihenkilöiden kanssa juttelu. Löysin netistä listan alueeni tukihenkilöistä ja huomasin joillakin leikkauksen olleen jo 80-luvulla, siis yli kaksikymmentä vuotta sitten. Tämä antoi voimia ja uskoa, että tuo on mahdollista myös minulla.
Tule tänne ja lueskele kirjoituksia ja huomaat että täällä monta jotka ovat kokeneet ihan samaa ja kohta sinä jo annat apua joillekin jotka saavat diagnoosin sinun jälkeesi. En uskonut vielä pari kuukautta sitten, että minä auttaisin jotakuta vaan olin vain itse avun tarpeessa. Mutta asia kerrallaan ja tule kertomaan miten leikkauksesi meni ja miten voit sen jälkeen.
- Re: Apua, pakokauhu iski!kevätmieli
- Re: Apua, pakokauhu iski!MeriTuuli
- Re: Apua, pakokauhu iski!iirukka
- Re: Apua, pakokauhu iski!kevätmieli
- Re: Apua, pakokauhu iski!iirukka
- Re: Apua, pakokauhu iski!MeriTuuli
- Re: Apua, pakokauhu iski!thunder
- Re: Apua, pakokauhu iski!Ksantippa
- Re: Apua, pakokauhu iski!helmikuu
- Re: Apua, pakokauhu iski!edith
- Re: Apua, pakokauhu iski!Ksantippa
- Re: Apua, pakokauhu iski!santeri