Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Apua, pakokauhu iski!

Huomenta Ystävät:)
Olen tässä pari kuukautta lukenut viestejänne ja saanut täältä palstalta uskomattoman paljon "vertaistukea".Nyt tuli Eevin viestistä sellainen olo että on pakko liittyä kirjoittajien joukkoon.Oli nimittäin juuri samanlaiset fiilikset ja ajattelin että tästä suosta ei kyllä nousta!Oma "tarinani" alkoi 27.2 kun lääkärini kertoi että paikallisesti poistettu "kysta" olikin rintasyöpä!Sitten rinnanpoistoleikkaus ja nyt meneillään sytostaattihoito..."lääketieteellinen"osuus tarinastani on pitkä alkaen "väärästä"mammografiadiaknoosista,mutta nyt enemmän tästä henkisestä selviämisestä.Tosiaan voin Eeville ja muille kanssasisarille sanoa että ihminen sopeutuu uskomattomiin asioihin kun antaa ajan kulua.Itse olin shokkivaiheessa aivan rikki enkä osannut ajatella muuta kun sitä pahinta vaihtoehtoa,se on aivan luonnollista ja kuuluu asiaan.Nyt on noin 3kk kulunut tästä järkyttävästä uutisesta ja huomaan että elämä on ihanaa ja osaan nauttia jokaisesta päivästä!Hoidot ovat menossa,sivuvaikutukset vähäisiä ja elämänhalu kasvaa päivä päivältä.Tällä palstalla on myös ihan älyttömän rohkaisevia tarinoita jotka antavat voimaa ja uskoa tulevaan..niitä kannattaa "hyödyntää"Ja kun itkettää niin itkekää!!Itse itkin alussa niin että taisivat kyyneleet loppua.
pikkumyy-41 | 25.5.2007 klo 10:10:13