Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Apua, pakokauhu iski!

Hei Eevis

Kurjaa! Lämpimiä ajatuksia sinulle, samassa veneessä ollaan. Menen KYSiin. Olen joitakin kertoja ollut siellä ennenkin ja luottamukseni on kyllä ihan aukoton. Yliopistosairaaloissa on huippuasiantuntemus ja loistohenkilökunta. Jos tämä tieto yhtään turvallisuuden tunnetta lisäisi.

Tunteita tulee ja monenlaisia. Minulla ne tulevat näköjään viiveellä. Eilinen oli ihan epätoivoinen. Nyt näyttää mies masentuvan ja vetäytyvän ja tekisi mieli kiljua, että kuka minua sitten tukee! Jossain oppaassa sanottiin, että parasta tukea voi saada ihmisiltä, joilla on samantyyppisiä kokemuksia mutta jotka ovat vähän etäämmällä, koska läheiset ovat siinä samassa shokissa kuin itse. Siksi tämä palstakin on niin hyvä.
Minulta löytyi tuttavapiiristä muutama rintasyöpään sairastunut, jotka ovat ihan helmiä. Kaikki sanovat samaa: leikkauksen odottaminen on pahinta, sitten alkaa jo valoa näkyä.

Ota yhteyttä alueesi syöpäyhdistykseen, sieltä voi löytyä keskusteluapua. Tieto auttaa myös. Tilasin itse justiin kaiken mahdollisen materiaalin täältä (suurin osa myös netissä luettavissa): http://www.suomensyopapotilaat.fi/oppaat.htm#

Päivä kerrallaan, valoisampia aikoja kohti!

Lotteliini
Lotteliini | 31.5.2007 klo 09:38:49