Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 pos.

Tervehdys kanssakulkijat!

Sain tiistaina viimeisen (toivottavasti IKUISESTI!) Cef:n ja vähitellen siitä toipumassa, tänään olen jo voinut aika hyvin. Nyt minulla oli kortisoni mukana ja otin sitä myös vielä kotona parina päivänä, lisäksi Zofrania. Oksentelulta nyt säästyin, mutta en siltä kuvottavalta ololta kokonaan. Mutta sen kanssa tuli nyt toimeen.

Vähitellen alkaa myös mieleen hiipiä, että se tosiaan on nyt ohi! Sellainen hiljainen ilo tulee ikään kuin toipumisen kannoilla, sitä mukaa kun vointi paranee myös mieliala kohenee. Ajatuksissani hymyilin Uskolle ja Toivolle, jotka jo ojentelevat käsiään rannalta auttaakseen minut veneestä :)

Ei sinulla Irina ole enää kauan samaan tilanteeseen, airot kolahtelevat jo rantakiviin.

Olen parin viikon ajan myös ollut laillasi melkein kalju kun kyllästyin niihin sojottaviin haituviin ja saksin jäljellä olevat puolen sentin sängeksi. Sänkeä on ollut mukava silitellä ja ajatella, että kohta...

Joulua valmistelin jo edellisellä viikolla ja nyt vain pientä viimeistelyä tunnelman luomiseksi. Kukkien ja piparien tuoksu tuntuu hyvälle, kuusikin on jo koristeltu ja huomista joulusaunaa odottelee vihta seinällä. Kynttilävalo saunassa luo uskomattoman tunnelman pehmeän löylyn hyväillessä vihdan kanssa kovia kokenutta kehoparkaa...nautitaan siskot kaikesta mikä tuntuu hyvälle :)
Levätään ja kuunnellaan joululauluja ja -sanomaa, syödään sitä mikä hyvälle maistuu, hellitään läheisiä, ulkoillaan ja rakastetaan Uskoa ja Toivoa jotka väsymättä jaksavat meitä kannustaa...

Haluan toivottaa teille kaikille joulun lämpöä sydämeen jouluyön parhaan lahjan seurassa - iloa Vapahtajamme syntymästä!

Lämmöllä
anemone
anemone | 23.12.2006 klo 19:53:47