Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 pos.

Rakkaat her-ystävät!
Olette joka päivä minullakin ajatuksissani, viikko oli kirjerintamalla hiljaista, kiva kuulla taas teistä!
Itsenäisyysjuhlassa olin minäkin! Oli hyvä, isänmaallinen ohjelma ja pienet muskarileikkikoululaiset esittivät laululeikkejä! Hellyttävää ja vaikuttavaa!

Jokohan Tintti ehdit lähteä CEF:iin? Lähetän kaikki lämpimät ajatukset mukaasi! Kovinpa on sinulla ollut vaivoja ja särkyjä viime aikoina ja tietenkin pelko tulevasta! Yritä suggerioda itsesi tunnelmaan, että pahoinvointia EI TULE! Cef ei ole pahempi kuin taxot ja hercit, ainakaan minulle. Kyllä sinäkin selviät vähillä vaivoilla, uskomme niin!

Ihmettelen Anemone miten teillä on noin pitkät jonot ultraan ja mammoon? Minä valitin toista rintaani jo ensimmäisellä onkologin käynnillä, siis silloin kun olin hoitosuunnitelmaa kuulemassa. Sain ultra- ja mammoajan 4 pvn kuluttua, mitään ei toisesta rinnasta löytynyt! Kaipa se tutkitaan taas joskus kontrollien yhteydessä! Kyllä se ajoittain vihloo ja pikkumöykkyäkin olen tuntevinani..!

Milloin sinulla Syysunelma on viimeinen sädetys? Meneekö ensi vuoden puolelle? Me Anemonen kanssa vältymme säteiltä, liekö sitten hyvä vai huono asia tulevaisuuden kannalta?
Harmmata ja sateista on, mielikin välillä harmmaa ja tuntee itsensä invaliidiksi: poteesi on päässä ja rinnassa, onneksi ei sentään suussa! Silti olemme onnekkaita, eivät puutoksemme näy, niiden kanssa pärjätään! Pikkuhiljaa mielikin eheytyy!

Yritetään valmistella joulun tunnelmaa, jouluverhot, kynttilät ja tuikkuvalot piristävät! Ruokia voi ostaa valmiinakin, ei rasitea niiden teolla itseämme!
Kirjoitellaan taas, lämpimin halauksin Irina

Irina | 7.12.2006 klo 12:33:35