Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Her2 pos.
Huomenta!Synkkää ja pimeää on täälläkin. Lisäksi vettä tiputtelee ihan jatkuvasti. Kaiholla muistelen sitä, kun oli lunta maassa ja valoisampaa. Veneenkin saisi jo takaisin vesille, eipä näy jäätä järvessä...
Niin se joulu lähenee, kaikki valmistelu on jäänyt kokonaan taka-alalle. Pitäisi kaiketi tormistua ja yrittää saada edes vähän jotakin aikaiseksi. Jos ei muuta niin leikkiä työnjohtajaa sohvan pohjalla ja laittaa lapset hommiin. Kyllähän se on niinkin, että kun saisi vähän joulua esille omakin olo piristyisi.
Ihanaa että Irina pääsi ekasta cef:istä suht vähällä ja surullista, että Anemonella otti toinenkin kerta lujille.
Minun pitäisi lähteä muutaman tunnin kuluttua omalle tipalleni ja lievästi pelottaa. Tavallisesti tiputukseni ovat olleet aamusta, mutta nyt jostain syystä sain iltapäiväajan.
Jotenkin tuntuu, että koska taxot ja herceptin tekivät minut sairaaksi niin eiköhän cef:kin. Tämä kolme viikkoa viimeisestä taxosta on mennyt ihan päin prinkkalaa. Väkisin olen yrittänyt joka päivä käydä edes vähän kävelemässä vaikka se onkin ollut aika tuskaista. Selkä, lonkat, polvet ja nilkat on niin kipeät että itkeä tekisi mieli. Särkylääkkeet ei juurikaan auta joten sisulla painetaan muutama metri, sitten tauko. Olisi edes kesä niin olisi penkkejä matkan varrella. Jos joku sieppaa niin se, että kassi ei saa painaa juuri ollenkaan, jo maitopurkki aiheuttaa sen, että kipu on kovempaa. Ei siis edes shoppailua... Viimeiset herceptinit taas tekivät pahoja rytmihäiriöitä, joiden takia olen sitten piuhat rinnassa makoillut polilla seurattavana useaan otteeseen. Ja jotta ei liian helpolla pääse, niin virtsatietulehduskin yllätti jälleen. Ja väsymys iskee tosi helposti.
Vähän on ollut sellainen olo, että olen ehdottomasti turha ja tarpeeton. Pistää vihaksi, että tämän ikäinen ihminen on näin vietävän huonossa kunnossa. Onneksi muksut huomaamattaan sanovat välillä jotain, mikä piristää.
Ja johan tässä loppu häämöttää, eiköhän jossain vaiheessa ennen kesää normaali elo ja olo palaudu. Onneksi nauru on raikanut kaikesta huolimatta ja sitä on osannut itselleenkin ja vaivoilleenkin nauraa.
Jäi mieleen Irinan toteamus, että onneksi emme sairastuneet 10 v sitten. Juuri samaa olen sanonut aika monta kertaa kun olen jutellut ihmisten kanssa sairastumisestani. Joku onni onnettomuudessa siis. Olen tavannut pari herriläistä, joilla on vuoden herceptin-tiputus loppusuoralla. Molemmat olivat saaneet sen lisäksi hoitona 6xcef:in ja kummallakin oli vähän ikäviä muistoja...
Tulipa taas valitettua, vaikka yleisesti ottaen tunnen itseni aika lailla onnelliseksi huolimatta kaikesta. Ehkä nämä elämän ilon aiheet on kuitenkin paljon isompia kuin murheet.
Nyt köpöttelen happihyppelylle postilaatikolle ja yritän saada ajan kulumaan ennen lähtöä.
Oikein lämmintä joulunalusaikaa kaikille!
tintti
- Her2 pos.Irina
- Re: Her2 pos.anemone
- Re: Her2 pos.tintti
- Re: Her2 pos.Irina
- Re: Her2 pos.aapostikka
- Re: Her2 pos.Syysunelma
- Re: Her2 pos.anemone
- Re: Her2 pos.aapostikka
- Re: Her2 pos.Irina