Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 pos.

Hei taas, ystävät!

Ihanaa, että meillä kaikilla on taxot ohi, muisto vain!! Kunpa ei koskaan enää..! Minulla oli pahimmat oireet ensimmäisestä, kun ei edes tiennyt mihin varautua! Seuraavissa annettiin 20% vähemmän, ehkä sekin lievensi oireita!

Ja niinhän siinä kävi, että huominen CEF:ni siirrettiin maanantaille. Muut veriarvot olivat hyvät, mutta tulehdusmittarit liikaa koholla, eli CRP 24 ja La 41. Lämpöä ei ole enää ollut 3:een päivään. Labraan menen perjantaina, toivottavasti ei taas tyssää!
Oikeastaan olin tyytyväinen siirrosta, minua nim. tarvitaan taas lapsenpiiaksi pe-su. Poikien vanhemmat menevät Turkuun,
ovat yönkin poissa. CEF:n vaikutuksen alaisena olisi varmaan
ollut rankka reissu!

Minun Kytril-ohjeessani on 1 tabl.1-2x vrk:ssa pahoinvointiin.
Siis saisi ottaa vain 2kpl 1mg:n tablettia vrk:ssa! Lieneekö se ehdoton ja mitä tapahtuu, jos ylittää annoksen? Enpä tiedä!
Voisikohan napsia Metoprameja väliajat? Yritän kysyä hoitajilta, jos tietäisivät, lääkäriä en tapaa maanantaina.

Minut leikannut sairaala on yliopistosellainen. Kysyin kyllä kirugilta, miksi vart.imus.tutkimusta ei tehty ja hän vastasi jotain, mutta se häipyi aivoista, kuten moni muu vastaus silloin..!Aion kysyä uudelleen lääkäriltä seuraavalla kerralla.

Nyt on taas kesäkelit, kävelykin on luonannut (4 km:n lenkki päivittäin),vointi suht.hyvä! Vene olkoon kumollaan!

Hakekaapa siskot Googlella sanat vanhaan hengelliseen lauluun
" Päivä vain ja hetki kerrallansa...", Näpätkää luettelon ensimmäinen otsake auki, sitten ääni päälle! Siinä on aivan ihana säestys, lieneekö pan-huilu? Sitten lauletaan mukana
niin että raikuu!! Toivottavasti melodia on kaikille tuttu!
Sanat ovat puhuttelevat, sopivat meille! Eikun laulamaan!
Lämpimin halauksin
Irina

Irina | 21.11.2006 klo 17:07:24