Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 pos.

Ja kiitti syysunelmalle tiedoista. Pitänee kysyä polilta, jos olisi mahdollisuus niihin geelijuttuihin. Päähän en minäkään mitään ota, varman päällle haluan mennä minäkin. Hiusten lähtö tietysti kauhistuttaa, mutta onneksi on olemassa peruukkeja ja huiveja. Talvella ainakin peruukki lämmittää mukavasti. Mutta onko teiltä lähtenyt ripsetkin? Se mua ehkä eniten masentaa, kun se tekee niin aneemisen näköiseksi.

Kyllä tässä vielä monet itkut saa itkeä. Alkuun olin ihan shokissa, nyt leikkauksen jälkeen on tuntunut välillä ihmeen hyvältä. Leikkaus meni hyvin ja kasvain on pois, kainalo oli puhdas. Nyt pitää vaan ajatella, että varmistetaan mahdollisimman hyvä lopputulos. Mun kasvain oli 2cm ja ilmeisestikin agressiivista tyyppiä (gradus varmaan 3), her2 pos ja hormoninegatiivinen.

Terkkuja!
mimi | 28.11.2006 klo 19:16:50