Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 pos.

Hei kaikki vanhat ja uudet herhiläiset!

Tervetuloa joukkoomme Mimi, Lillukka ja Eeva-Liisa! Nyt lainataankin kirkkovene, otetaan Usko ja Toivo soutamaan ja me toiset läiskimme airoilla sen kun jaksamme. Eteenpäin pusketaan, periksi ei anneta! Ottakaa nuoret äidit vauvanne mukaan, hoidellaan yhdessä, nautitaan ihanista pienistä ihmisistä! Tuetaan toinen toisiamme, samassa veneessä...!

Tintille ja toisillekin perässä tulijoille rohkaisuna voin kertoa, että minä taidan selvitä CEF:istä hyvin vähäisillä oireilla! Ensimmäisenä iltana otin Kytrilin varmuuden vuoksi, ei ollut pahoinvointia, vain vähän outoa tunnetta vatsassa. Yö meni muuten hyvin, mutta unet oli hukassa, nukuin ehkä 1-2 tuntia. Johtui varmaan kortisonista, viime yönä nukuin kuin tukki! Eilen oli hyvin vähäistä pahoinvoinnin tunnetta, siihen auttoi metopram, niitä olen ottanut tähän mennessä 3 kpl. Ruoka on maistunut hyvin, ja juonut olen runsaasti: ennen ja jälkeen tiputuksen, myös tiputuksen aikana vettä. Kotona maistuvat parhaiten tölkkihedelmämehut laimennettuna. Luulen, että ahkera juominen on auttanut pahoinvoinnin ehkäisyssä!
Loput hiukseni ajeltiin eilen pois, on se kalju ihan karmeen näköinen, melkein kaduin, etten sittenkin antanut harvojen hapsien olla..! Odotan malttamattomana uusia, kiharaisia!

Nyt on ihanaa, kun saan pitää lomaa tiputuksista 3 viikkoa! Vähän jo katseltiin "äkkimatkoja", mutta täytynee malttaa tammikuulle, kun hoidot on ohi. Jos vaikka tulisi jotain odottamatonta komplikaatiota, parempi olla kotomaassa!

Tsemppiä teille kaikille, kyllä nämä hoidot siedetään, edessä häämöttää vastaranta ja ennenkaikkea paraneminen!
Lämpimin terveisin Irina
Irina | 29.11.2006 klo 14:39:25