Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?
Hei, Olen uusi täällä. Olen 39 vuotias kolmen lapsen äiti. Hakeuduin lääkärille, kun löysin kyhmyn oikeasta rinnastani. Kävin mammografiassa ja ultrassa reilu viikko sitten ja samalla otettiin paksuneulanäyte. Sain tänään tulokset ja minulla todettiin duktaalinen karsinooma.Olen tuota sanayhdistelmää täällä pyöritellyt pitkin päivää ja miettinyt, että minullako muka rintasyöpä?! Tuntuu kuin näkisin pahaa unta tai olisin saanut pilasoiton. Jotta tämä painajainen saisi nyt jonkinlaista totuuspohjaa, niin kysyisinkin teiltä, jotka olette saaneet saman diagnoosin että mitä seuraavaksi? Miten tästä eteenpäin? Leikkauksesta lääkäri jo puhuikin puhelimessa, mutta siitäkin joutuu odottamaan tietoa että milloin se tapahtuu. Tulenkohan saamaan sädehoitoa tms.? Onko ennusteet miten hyviä tämän syövän suhteen? Otan mielelläni kaikki mahdolliset tiedot aiheesta, mitä teillä on jakaa. Kuten nimimerkkinikin sen jo kertoo, tunnen olevani kuin Liisa Ihmemaassa.
- Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?Liisa Ihmemaassa
- Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?Tulevaisuus?
- Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?Liisa Ihmemaassa
- Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?kolmekymppinen
- Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?Kiroileva siili
- Re: Duktaalinen karsinooma..Mitä odotettavissa?Katjusmaaret