Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: MUISTUTUS
Hei Inka + muut!Hyvä muistutus tosiaan tuo kelakortti. Mä olen nykyään laittanut mun reseptivihkon väliin lapun johon olen punaisella kirjoittanut sekä lääkkeiden + kelakortin uusimiset. Muuten en muista. Minulla kun on 9 eri lääkettä ja niistä vain puolet on 3kk jaksoissa ja osa 1kk:den. Itse kun kävin kontrollissa, niin samalla pyysin B-lausunnon ja sain sen viikossa jo kelastakin kotiin. Meillä toimii jopa matkakulukorvauksetkin nopeaan, eli jo seuraavana päivänä on tilillä rahat. Minulla on lab kokeisiin ja Ta:lle matkaa 68km ja isompiin kontrolleihin 148km, eli saan kaikista matkakorvaukset. Kerään ½ vuotta ja sitten lähetän kelaan. Loppuvuodesta kyllä matkakatto jo täyttyy ja saa korvaukset kokonaan. Omavastuuhan on 9,25.
Olipa kelasta lausunto: Sairas: Oikeuden voimassaolo: oikeus on voimassa 23.3.07-30.6.2012 ja
Lääke: Imatinibi (189)vanhaan kortti joka on voimassa vielä 6/07, niin uusi kortti 1.7.2007-30.6.2010.
Onneksi on vain 3,-euroa tuo maksu ja saan 3kk annokset kerralla, ne tilataan isommasta kaupungista ja kun vien reseptin, niin linja-autolla tulevat jo seuraavana päivänä korkeintaan kaksi päivää. Meillä toimii ainakin apteekin kanssa asiointi tosi hyvin sekä kelan kanssa super hyvin.
Minulla on ollut tähän asti kelakortti vain vuodeksi kerrallaan.
Johtuukohan se tämän taudin kulusta vai mistä?
Sivuoireita taas on ollut enempi noita kramppeja ja väsymystä sekä nesteen kertymää nyt reisiin?
Muuten tässä odotellaan aurinkoisia kevät päiviä ja voimien keräämistä kesään.
Tsemppiä sinulle Inka ja muille myös sekä keväisiä päivä :)
- Glivecistäunelma
- Re: Glivecistäpankko
- Re: Glivecistäunelma
- Re: Glivecistänasuli
- Re: Glivecist�jussi
- Re: Glivecist�pankko
- Re: Glivecist�nasuli
- Re: Glivecistävipsu
- Re: Glivecistäunelma
- Re: Glivecistävipsu
- MUISTUTUSinka
- Re: MUISTUTUSpankko