Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Glivecistä

Hei, Unelma + muut !
Minä itse pelkään ainakin sairautta enemmän kuin Gliveciä. Tosin lääkkeelle voi tulla immuuniksi (lue otsikon KML-alta parin päivän takainen kirjoitus), mutta onneksi on jo kehitelty uusi lääke. Olen reilun vuoden käyttänyt 4 tabl. päivässä, sivuoireina nestekertymää, kramppeja siellä sun täällä, vaihtelevia vatsaoireita, väsymystä. Parempi kuitenkin kuin se vaihtoehto, jos lääkettä ei olisi.
Kysymykset kannattaa kirjoittaa paperille, ja sitten vain pommittaa hoitavaa lääkäriä niin kauan, että on saanut vastaukset. Ainakin Meikussa ja Tyksissä on saanut tietoa.

** Ylläpito poistanut osan viestistä **

Olen tuolla toisen KML-otsikon alla yrittänyt houkutella kohtalotovereita hakemaan kelan sopeutumiskuntoutuksiin Turkuun, joko hematologisten tai kroonisten syöpien ryhmään. Olisi niin mukava saada sitä vertaistukea puolin ja toisin.
Mikäli haluat vaihtaa enemmän kokemuksia, voit kirjoittaa sähköpostiini claakso@dnainternet.net
t.Nasuli
nasuli | 13.2.2007 klo 08:25:48