Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Glivecistä

HEI täällä marja
Mä en tiedä yhtään mistä sairaudesta on kysymys, veriarvot on loistavat, ehhä vähän liiankin korkeat,Miellestäni, jos lääkkeillä on jotain sivuvaikutuksia, niin lääkärin tulee siitä sanoa, ei potilaan aprikoira sitä.Ja sitä ei voi edes ajatella, jos jollain muulla käyttäjällällä olisi ollut jotain tuntemuksia. Koska olet aloittanut lääkkeen käytön? Yleensä menee pari kolme viikkoa ennen kuin huomaa mitään itsessään, hyvää tai huonoa.yleensä hyvää. Kannattaa jutella lääkärin kanssa. Kelan kaikki päätökset kestää yleensä niin kauan kuin itse viitsii niitä papereita aktiivisesti sinne rahdata, ei ole hidas laitos, ja jos menee yli kahden viikon niin soittaa ja kysyy, miten asiat etenee niin taas likat saa vauhtia. Kolemusta o n siitäkin. Ei parane jäädä yhtään odottelemaan, se on korkeintaan kaks viikkoo, jos sitäkään.Joka viikko käy kelassa, jos et ite voi soitella sinne niin lähetä postikortteja. Mä lähetin 80- luvulla työkkkäriin näitä postin ilmaisia kortteja(on vieläkin)ja lähettäisin vieläkin, mut olen vähän eläkkeellä, mut viimeeksikin kun soitin työkkäriin, se maksoi hunajaa. Meni ohi jutun. kirjotellaan .Sulla on kauhean korkea HB Onko sulla verenpainetta? Kerro mulle tästä sairaudesta. Itse sairastan kahta reumaa, verenpainetautia, ja ym.. 52 vuotias vähän ylipainoinen
heppu | 10.4.2007 klo 20:54:07