Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Hoidot ja seuranta
Re: Glivecistä
Hei Unelma.Minulla (mies 52v) todettiin KML itsenäisyyspäivän aikaan ja olin Meikun Hemassa 8.12 kokopäivän tutkimuksissa. Diagnositui lopullisesti joulukuun puolivälissä. Alkulääkityksenä söin Hydreaa jolla saatiin leukosyytit laskemaan. Trombosyytteihin ei ollut kovinkaaan suurta vaikutusta. Kelan b-lausunto tuli aika nopeesti kun kiirehdin ja tuli parissa viikossa. Lausunnolla, näyttämällä sen apteekissa sain sitten hankittua Glivecciä jota söin parin viikon ajan 200mg päivässä (kaksi taplettia) yhdessä Hydrean kanssa. Uusi kelakortti tuli viiko sen jälkeen. 24.1 alkaen olen syönyt vain Gliveccia 400mg (neljä taplettia) päivässä. Glivecillä arvot ovat jo laskeneet myös Trombosyytitkin. Minulla ei ole ollut lääkkeestä sivivaikutuksia vielä ainakaan mitään jota olisin huomannut. Hydrean aikana ja sen jälkeenkin on ollut ilmavaivoja ja hajuhaitat ovat olleet aikamoisia.
Olen kysellyt kaikkea maan ja taivaan väliltä Hematologeilta ja kyllä he ovat vastanneet kaikkiin kysymyksiini.
Huomenna ois käynti labrassa ja tulokset lääkäri soittaa keskiviikkona.
Nämä pari kuukautta ovat menneet kuin usvassa ja nyt pikkuhiljaa alkaa tajuta ja ymmärtää mitä on tapahtunut.
Olisi terapeuttista vaihtaa mielipiteitä ja ajatuksia vaikka sähköpostin merkeissä, kaikkien niiden kanssa joilla on diagnoosi KML esim. kanssasi Unelma. Tälle palstalle voin kirjoitella näin yleisellä tasolla.
tv.Pankko
- Glivecistäunelma
- Re: Glivecistäpankko
- Re: Glivecistäunelma
- Re: Glivecistänasuli
- Re: Glivecist�jussi
- Re: Glivecist�pankko
- Re: Glivecist�nasuli
- Re: Glivecistävipsu
- Re: Glivecistäunelma
- Re: Glivecistävipsu
- MUISTUTUSinka