Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Hoidot ja seuranta

Re: Glivecistä

Hei kaikki!!!
kiva kuulla taas teistä!!minä kävin toukokuun 24.päivä vuoden kontrollikokeissa siitä kun aloitin interferoni-Glivec tutkimuksessaolon,eli jos hoitovaste hyvä niin voin lopettaa Glivecin kuten sinä Jussi 4 kk sitten.menen heinäkuun 3. päivä hematologin vastaanotolle ja silloin minun tulee tietää että haluanko jatkaa tutkimuksessa oloa eli lopettaa lääkitys vai jatkanko lääkkeen syöntiä.nyt ainakin ajattelen että miksi lopettaisin tutukimuksessa oloa kesken, olenhan jo vuoden ollut mukana.
oloni on ollut ihan hyvä jo pitkään,mitä nyt Interferonin jälkeen seuraava päivä on tosi väsyttävä ja päätä yleensä särkee.
minulle tehtiin myös kohdunpoistoleikkaus viime marraskuun lopulla ja sen jälkeen hb nousi hetkellisesti mutta nyt se pyörii taas siellä 118 paikkeilla eli eiköhän nämä lääkkeet vaikuta siihenkin.muuten olen todella tyytyväinen menkkojen poissaoloon.
aurinkoisia päiviä teille kaikille!!
terv.sirpukka
sirpukka | 15.6.2007 klo 15:00:55