Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Syövän uusiutuminen nopeasti
Hei Glenn,Kiitos että avauduit, koska nämä ovat juuri niitä tuntemuksia, joita tiedän miehenikin hautovan. Mainitsemasi yksinäisyys on minullekin hyvin tuttua, ja se läikähtelee hyvin voimakkaana meilläkin arjessa. Mekin olemme sattumalta olleet 23 vuotta yhdessä.
En tiedä, millä tavalla Sinä fyysisen läheisyyden koet, mutta minulle fyysisen läheisyyden menettäminen sairaudelle on tehnyt kipeää. Kysymys ei ole siitä, että häpeäisin omaa ruumistani, vaan kysymys on siitä, sairauden sisäistäminen on sitonut niin paljon henkistä energiaa, että tunteista puhuminen ei ole kovin helppoa, siitä puhumattakaan että tunteet avautuisivat teoiksi. Minusta on tullut todellinen luolanainen sairauteni myötä.
Monta kertaa olen miettinyt sitä, että tämän netissä viettämäni ajan voisin antaa miehelleni, mutta mitenkäs annan, kun hän on päivisin vaativassa työssä ja minä kotona sairaslomalla? Tulee ilta ja lapset haetaan koulusta ja päiväkodista, laitetaan ruokaa ja harrastetaan yhdessä, tehdään läksyt ja mennään nukkumaan. Ollaan väsyneitä, mutta iloisia, jos jaksetaan edes pussailla toisiamme. Ja aamulla olemme niin ikään iloisia, jos edes toinen on nähnyt unta seksistä;)
Taidan olla suorasukainen ihminen, mutta kyllä Se oikeasti merkitsee, ja jos tätä yhteyttä ei ole, on kuka tahansa ihminen masentunut. Niinpä, Glenn, älä lähde vielä, et ole kuolemassa pystyyn. Vaimosikin ikävöi Sinua.
T. Karhutar
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastivompatti
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastiJaetaan tietomme
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastipeltirumpu
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastiKarhutar