Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Syövän uusiutuminen nopeasti
Nyt kun puolisoni hoidot ovat ohi ja hän on kotona niistä toipumassa, tosin huonossa kunnossa edelleen, olen tietoisesti yrittänyt välttää ajattelemasta tulevaisuutta. Eka kierroksella, kun syöpä saatiin ns. parannettua, olin iloinen ja luottavainen tulevaisuuden suhteen. Sitten kun kierros alkoi uudestaan ihan liian äkkiä, lapsenomainen luottamus tulevaisuuteen horjui. Eka kierroksen jälkeen en edes uskonut uusiutumisen mahdollisuuteen, mutta nyt toisen kierroksen jälkeen, vaikka aseet syöpää vastaan olivatkin monta astetta järeämmät, olen optimistisuudessani varovaisempi. Tietynlainen surumielisyys elää taustalla koko ajan, sillä syöpä on horjuttanut käsitystäni oman elämän hallinnasta. Vakava sairaus on pysäyttänyt totaalisesti vauhdin, mutta jotain kaunista se on tuonut tilalle - kyvyn nauttia hetkestä.Vaikka me elämmekin "ehdonalaisessa", niin meillä on ne väliajat, jolloin tauti voidaan, ainakin hetkeksi unohtaa. Nautitaan niistä hetkistä ja tulevasta Joulusta, eikö vain!
T.suvi
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastivompatti
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastiJaetaan tietomme
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastipeltirumpu
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastiKarhutar
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastisuvi06