Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Lähipiirissä syöpäpotilas

Re: Syövän uusiutuminen nopeasti

Olen käynyt tuolla miesten puolella keskustelua hilexin kanssa huonoja uutisia ...tuplasti -ketjussa ja ajattelin, että voisit lukea hänen tarinansa. ihan siksikin, että jossain vaiheessa, kun hän oli epäilevällä kannalla, miten hoidot purevat vai purevatko ne ollenkaan enää uusiutuneeseen syöpään.... niin hieman mietimme yhdessä, miten tärkeää on puhua reilusti sekä lääkärien ( kysy lääkäreiden arvio miehesi tilasta )että myös puolsioiden välillä mahdollisesta sairauteen menehtymisestä ajoissa.
Olen saattanut muutamia ystäviäni ikuisuusmatkalle ja niiden "reissujen" jälkeen olen aina todennut, että sen helpompaa rakkaiden ihmisten on ollut lähteä täältä, mitä perusteellisemmin he ovat saanut kertoa tunnoistaan=valmistautua matkalleen. Ja surutyön kannalta keskusteluilla on ollut niin ikään äärimmäisen tärkeä osuus.
avec | 18.4.2007 klo 08:55:25