Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Syövän uusiutuminen nopeasti
Parahin Karhutar, olen ehkä epäoikeudenmukainen, mutta kirjoitin vaan siitä, mitä tunnen.Ihmiset ja perheet ovat erilaisia. Me olemme olleet 23 vuotta toistemme parhaat ystävät. En osaa puhua tunteistani muille.
Vaimo varmasti yrittää säästää minua ja on huolissaan minun jaksamisesta. Minä haluan osoittaa hänelle, että me selviämme.
Meillä on hyvä suhde ja puhumme paljon. Mutta kaipaan sitä aikaa, kun pystyimme jakamaan aivan kaiken. Kun menetin isäni ja ystäväni, vaimo oli tukena. Kun vaimon isä kuoli, minä tuin häntä. Se oli surullista ja ikävää aikaa, mutta ei maailmanloppu.
Meillä on hyviä ihmisiä lähellä. Vaimon sisar, oma äitini ja hyvät ystävät ovat monta kertaa tarjonneet apuaan. Ja olemme sitä kiitollisena ottaneet vastaan sairauden akuuteissa vaiheissa. Sairauden pitkittyessä ei enää halua kuormittaa toisia "jokapäiväisellä surulla", koska tulemme vielä tarvitsemaan heitä ihan käytännön asioissa.
Mielestäni ei ole kysymys siitä, kestääkö surua. Minä kestän vaimoni vuoksi ihan mitä vain. Tunnen vain ääretöntä yksinäisyyttä ja joinain päivinä tekisi mieli lähteä itse ensin.
Olen harvakseltaan seurannut näitä keskusteluja, mutta en oikein osaa osallistua.
Kaikesta huolimatta hyvää joulun odotusta ja toivoa tulevalle vuodelle.
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastivompatti
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastiJaetaan tietomme
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastipeltirumpu
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastiKarhutar
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastiglenn