Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Syövän uusiutuminen nopeasti
jostakin syystä minun tuli tuosta vompatin hauskasta tulosvastuuseen asettamis -ajatuksesta mieleeni Eeva Kilven yksi runo Ennen kuolemaa nimisestä kirjasta...siinä ihmiset pitävät eräänä päivänä demokraattisen palaverin Jumalan kanssa, jossa Jumalakin rohkaisee mielensä(!!!!) ja sanoo:
Enemmän oma-aloitteisia ehdotuksia minä kaipaisin teiltä, ei aina vain epämääräisiä pyyntöjä kuten "auta" tai "suojele" tai "tapahtukoon Sinun tahtosi".
"Anna hänen kuolla" tai "salli hänen kuolla tuskatta" on jo aivan toista. Enemmän sellaisia selkeitä, määrätietoisia ohjeita minä kaipaan. Te olette edenneet minusta niin kauas, luodessani teidät en aavistanutkaan, että tulin tehneeksi jotain tällaista...Käyttäkää aivojanne nyt. Ja ennen kaikkea, käyttäkää tunteitanne. Se on nyt teidän velvollisuutenne, ei minun.
Mainio teksti, vaikkakaan ei kaikilta osiltaan ihan luterilaisen kristinoppimme mukainen:)
ymmärrän silti sinun ajatuksiasi, vompatti, oikein, oikein hyvin!!!
Mitä teille Suvi kuuluu nyt?
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastivompatti
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastiavec
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastiJaetaan tietomme
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastipeltirumpu
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastiKarhutar