Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Lähipiirissä syöpäpotilas
Re: Syövän uusiutuminen nopeasti
Hei,tänään on taas niitä aamuja, kun aivot käskee nousemaan ylös, mutta kroppa vain jököttää paikoillaan, tuijottaa mitään näkemättömin silmin ulos ikkunasta.
Auringonraita naapuritalon katolla levenee ja minä vain istun edelleen sängylläni.Harakka koikkelehtii edestakaisin katon harjalla.Aurinko näyttää paistavan pilvettömältä taivaalta (-9), tietää hienoa kevätpäivää.Siirrytään taas kesäaikaan, huomenna.
Ajatukseni palaavat 2 vuoden takaiseen kesäajan tuloon.Olin juuri saanut tietää metskusta maksassa.Tieto syövän uusiutumisesta ei minua kauheasti yllättänyt,tiesin että niin voi käydä, tilastoista huolimatta.
Ahdistuksen ja musertavan tuskan aiheutti pieni nyytti, 4 kk vanha ensimmäinen lapsenlapsi.Kyyneleet suorastaan tulvivat heti,kun hän vain pulpahti ajatuksiini.Olin silloin aika vesiputous, niin ja mielessäni pidin jo hautajaisiani.
Nyt käännämme pikkuisen kanssa kellot kesäaikaan jo 3. kerran.
Uskoa ja toivoa kaikille
Manssi
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastivompatti
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastiJaetaan tietomme
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastipeltirumpu
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastiManssi
- Re: Syövän uusiutuminen nopeastiKarhutar